..tehdä tätä blogia! Google Analyticsin laskuri kertoi, että blogissani kymppitonnin käynnit ovat paukkuneet reippaasti yli. Näin pienessä ajassa se on minulle paljon. Olen todella kiitollinen. Se mitä toteutan sydämestäni, on kiinnostanut myös Sinua. Toivon, että olen onnistunut antamaan pienen palan siitä mikä on itselleni rakasta niin, että siitä on jäänyt käteen jotain myös sinulle. Edes hyvä mieli.

 

Ehkä olisi hyvä aika kertoa pari (epäoleellista) faktaa itsestäni?

1. Olen vasenkätinen. Olen kuitenkin opetellut tekemään asioita oikeakätisten tavalla, kuten neulomaan, virkkaamaan ja leikkaamaan saksilla. Ylioppilaskirjoituksissa vasemmalla kädellä kirjoittaminen oli kuumottavaa, kun käsi sotki kaiken mitä juuri kirjoitin.

2. Täytän syksyllä täydet 30-v! Mieli ei tunnu päivääkään yli seitsemältätoista.

3. Perheeseeni kuuluu miehen lisäksi kaksi lasta ja koira. Koira on japaninmastiffi ja noin kolme kertaa itseni kokoinen sekä painoinen.

4. Olen taikauskoinen, uskon uniin, horoskooppeihin ja kaikkeen muuhun tärkeään. Muut kutsuvat sitä hömpäksi.

5. Horoskoopiltani olen VAAKA. Ongelmatilanteessa en kykene tekemään järkeviä päätöksiä heti, vaan punnitsen vaihtoehtoja pitkään. Vaateostoksilla tämä ei päde. Siellä valitsen molemmat tai useampia. Eri väreinä.

6. Unelma-ammattini pienestä asti on ollut laulaja tai sisustussuunnittelija. Opintoni vievät minua kohti sisustamista ja taiteen tutkintoa.

7. Muistini on heikko. Unohdan ja sekoitan asioita keskenään. Voin katsoa saman leffan useasti ja näen sen aina uutena. Minulle on kerrottu, että kommenttini ovat aina samat samoissa kohtauksissa. Itse en muista sellaistakaan. Myös keskusteluissa ystävieni kanssa käy samoin. Avokin mielestä on kätevää, että voi kertoa samaa tarinaa vuodesta toiseen.

8. Olen enemmän aamu- kuin iltavirkku. Tai olin vuosia sitten, kunnes minusta tuli äiti. En kuitenkaan ole aamuäreä, tarvitsen vain pienen hetken hiljaisuutta ja kupin kahvia. (Niin varmaan me kaikki!)

9. Olen aina ollut erittäin kiinnostunut ihmismielestä ja psykologiasta. Uskon olevani hyvä ihmistuntija ja kokemaan ihmisten tunnetiloja ja ajatuksia herkästi.

10. Olen optimisti. Vesilasini on aina puoliksi täynnä, eikä puoliksi tyhjä.

 

IMG_1733-normal.jpg

 

P.S. Olisi kiva tietää jotain myös sinusta! Kerro siitä kommenttina tai linkkinä blogiisi :)